ω

Hejsan grabbar!
Nu sitter jag hos Sofia, har väntat i typ en halvtimme tror jag på att få skriva... hon tar liksom liiite tid på sig när hon skriver. Ingen tidspress här inte. (Sofia tycker ni kan "skita på er", jag tror jag ska gå och strypa henne nu för att hon sa så... igen)
Tidigare idag så har vi gått till Källparken och spelat kort :V
Haha sommarlovet har förvandlats till ett kärrings-varnings-flaflaflaaaa...

Jag kan ääääven passa på att skriva att ifall ni vill uppleva ett "halleluja moment" så bör ni stanna uppe tills kl 00:00, prick dårå, då en ytterst frän video kommer vistas på min kära vetenskapliga hemsida...
(Finns även att se på Sofias blögg då)

Jahap, då ska jag väl gå och rasta kobran...
(ännu en dålig ursäkt för att få avsluta inlägget)



CIAO CHEEZHEADS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback