Painting something beautiful

Hahahaha rubriken är helt random:)
Nu är jag hemma igen, haha ni visste inte ens att jag hade gått ngn stans, moahaha.
Men Emma, Ewe , Julia & Lisa kom ju hit, vi böt julklappar, jag fick fransk manikyr-set av Lisa, så nu får jag se till att sluta bita på naglarna hehe...;)
Men sen körde vi sån dära sanning eller konsekvens kort, hahahaha det var askul, fast vi kan inte "spela" klart för mamma och Linnea kom hem... hmm... Men då gick vi ut och busade i snön hahaha, med lite extra betoning på busade. Neeeeejdå.
Sen följde jag med Julia och Lisa till gränby för att leta en Eclipse poster tidning (som jag redan har)
Så har min dag sett ut.
Och imorgon ska vi till pappa och då ska jag hämta mina 500 kr från farfar, och då är denna klocka MIIIIN :De
Det var iallafal superroligt idag.


Dagen har iallafal varit superrolig, älskar er tjejer!



Ööööh, ny heather på väg eller är det min dator som hackar?? :o ;D

2011-01-03 // 20:27:53

Det ska stå: Postat av: Sofiiaa

Blir inte förvånad om det är min dator som hackar...

2011-01-03 // 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback