Amanda och lisa = masterchefs

Okej, skolan idag var inte så speciellt rolig, vi kollade på en film (dokumentär) om andra världskriget.
Det var inte så intressant.
Igår var jag på stan med Lisa, jag köpte två leggins, en cardigan och vita skosnören haha, och så bakade vi en kladdkaka med texten "moahahaha" på som blev så rinnig att man kunde dricka upp den med sugrör, vi var tvugna att testa bara så att vi kunde säga att det gick utan att ljuga.
Amanda skrattar ondskefullt för sig själv.... igen. 



» Jen

Hej! Är du medlem på Campadre? :) Om inte så tycker jag att du ska klicka här, där jag har skickat ut en inbjudan: http://jenlarsson.blogg.se/2011/january/campadre-1.html#comment



Just nu får rabatt på bland annat Acneväskor, Humanity-armband m.m. Det kommer nya kampanjer varje dag :)



Btw, antalet medlemmar är begränsat!

2011-01-27 // 16:27:30

haha, visst är hon. Tack för att du fortfarande läser min blöööggg..

2011-01-27 // 16:29:20
» Honi

Hahaha vilken kladdkaka :p

2011-01-27 // 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback