Tre saker... en sån dära tidsfördrift

Tre saker jag inte förstår mig på: Alkolister, tvprogram som typ ullared och bygglov (?) och folk som inte älskar Twilight.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Fanta, chips, min mobil haha
Tre saker jag gör just nu: Fyller i den här saken, sitter på min fot, kollar på Let's dance
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till New York, Hoppa bungey-jump/fallskärm och gifta mig.
Tre saker jag kan: Klia mig i huvet, gå rakt fram, äta mat.
Tre saker jag inte kan: slicka mig på armbågen, kolla i kors, tala grekiska
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: mig, musik och hm...(försöker låta djup) ditt hjärta (L)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dansa bra, att tjäna mycket pengar snabbt och enkelt och att flyga
Tre favoriträtter: Kycklingsallad, allt som är grekiskt eller italienskt. typ. och pappas grillade mat.
Tre saker du inte visste om mig: Jag vågar inte tvätta båda ögonen samtidigt när jag tar bort sminket för då tror jag typ att någon ska komma bakom mig och döda mig eller något... jag älskar att kolla på töntiga humorprogram på TV som typ The Big Bang Theory, Christine, Vänner, Scrubs, HIMYM, osv. Och så... hm... Jag älskar att åka buss för mig själv så att jag kan sitta i min egen värld och lyssna på musik och dagdrömma, en av de bästa sakerna med att gå på kunskapsskolan = bussen på morgonen och efter skolan.

Dålig humor... jag vet.



» Sofia

Så duschrädslan fick inte vara med på sista punkten?? XD

2011-02-28 // 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback