She got wings she got a halo, it seems to me so unnatural

Min dag:
Idrott
Subway
Film
Plugga
Hem

Och snart (om en och en halv timme) ska jag på träning. Gaah jag är dödstrött! Skulle kunna lägga mig ner och sova i 10 timmar nu, gud så skönt! Men nejnej istället ska man träna för typ kung och fosterland i två timmar, eller något i den stilen.

Kännde mig väldigt träffad på Sofias blogg... (inte så för att hon skrev mitt namn eller något... neeeeej absolut inte)


Eh ja, som sagt, "en av oss" var inte riktigt vaken...



» Julia

svar, ofc! =) <33

2011-02-01 // 20:21:11
» Mayra

Haha aah ego bilder är toppen :)

2011-02-03 // 15:06:50
» Sofia

Hahahahaha, jag hoppas att du kommit över besvikelsen av att du inte fick vara farmor<3 ......XD

2011-02-03 // 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback