Hold my hand

Well well well... nu är jag äntligen hemma (=inte hemma och stressar och pluggar, utan hemma och tar det lungt)
Har ätit, varit på träning, och skickat in min SO uppgift.
"Vi kan nått som inte ni kan, vi kan landa axel nananananananana", grattis Elin, nu är du en av oss i det coola gänget (ooooh yeah) ! :D

Igår var det konfa, haha vi hade på oss ögonbindel hela tiden, samtidigt som vi gick och höll i varandras händer, iallafal jag och lisa, tillräckligt länge så vi blev sedda som en och samma person av ledarna "eeh jaha, jag tar väl er två sammtidigt då...". Och de sa tydligen guds 10 budord (vilket jag inte visste, jag visste inte ens att det fanns 10 budord?)  Och sen fikade vi, eller a ifall man kallar mackor för fika så visst :)
Roligt var det iallafal, förutom att jag snubblade mig fram och krockade in i allt och alla typ hela tiden.

Men jaja nu ska jag sova. Eller inte. Egentligen så är det bara en passande mening för att få slut på inlägget.
Moahahahahaha!

*strike a pååås*
från sjuan, småflickor :)



» Julia

ha ha stolt fotograf :D vad små alla var i sjuan ha ha ;o <3

2011-02-03 // 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback