Why am I covered in feathers?


Kom nyss hem från en mysig kväll med Anastasija, först bio, sen godis, McDonalds och sen promenad.
Kände oss som två av dom där McDonalds luffarna som inte har något bättre liv än att köpa cheese-burgare hela dagarna♥

Breaking Dawn var ju (som inte så förvånande) fortfarande lika bra som första gången.
Haha när eftertexterna började rulla så försökte jag signalera lite diskret till allihopa som började gå ut att det faktiskt skulle komma en scen till, men jag fick inte särskillt mycket uppmärksamhet.
De gick miste om stora grejer, stackarna.

Aja, Anastasija blev nog lite rädd när hon upptäckte att jag satt och grät halva filmen igenom, sjöng med i alla låtar och skrattade åt det roliga 5 sekunder innan alla andra för jag visste vad som skulle härnäst, och kunde därför inte låta bli att småflina åt tanken på det...

Längtar redan tills jag får se den igen, eller ja, det gjorde jag ju så fort jag gick ut från biografen...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback