Julshow

Åh herre jesus vilken lång dag.
Snön "suger musten ur en", om det nu är så man säger. Den gör en iallafall på jäkligt dåligt humör.
Att se som en dyngsur trasa så fort man går ut är inget som hamnat på plus-sidan dirket.
Måste få lägga till att det blev kolsvart hos mig klockan tre idag. Klockan tre, seriöst!?!?
Iallafall, back to buisness...
Idag var det julshow på konståkningen, vi var vackra tärnor och fula Rudolfs med clown-näsor.
Förträffligt.
Det gick helt okej... jag ramlade inte iallafall. Nu tjockar jag i mig en massa naturgodis och njuter av att vara innomhus. Hata vädret. Det är det enda jag tänker på just nu.
Men jag har iallafall nästan alla julklappar klara, förutom till en viss "Julia, Sofia & Mamma".
Ett hopeless case, om man säger så...
Om man bortser från att vi tagit av oss våra ytterst attraktiva horn... så är vi faktiskt så lika Rudolf som man kan bli. Indeed?
Söta tärnor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback