Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är så mörkrädd man kan bli.
2. Jag hatar männsikor som klagar på sig själva: "usch vad tjock jag är", "jag ser ut som en #@&!"
3. Jag blir jättelätt beroende av saker, t.ex filmer, låtar osv, så om jag får en favoritlåt så sträcklyssnar jag på den i seriöst 1 år tills jag inte tål den längre.
4. Jag älskar att gråta till filmer, eller se filmer där folk gråter (haha gud, jag låter jättehemsk...)
5. Jag har gått på konståkning sedan jag var 9 år.
6. Jag älskar julen, men hatar snön.
7. Min absoulta favoritfärg är rosa.
8. Jag har ingen aning om vad jag vill bli, men jag vet att jag vill göra något då jag får hjälpa andra människor.
9. Robert Pattinson är bland den snyggaste och underbaraste som vandrar på denna jord.
10. Jag kan i stort sett alla repliker utantill till Twilight-filmerna, så jag sitter alltid och säger alla meningar typ 2 sekunder innan dom i filmen säger dom. Vissa tycker tydligen inte om när man gör så.
Lite onödigt fakta sådär... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback