3:e advent

Ja, det var ett tag sen nu, känner att jag måste bli bättre på det hära.
Men vintern gör en så deprimerad. Jag höll på att frysa ansiktet av mig idag under fyrverkerierna, som jag skullee ha sett med Emma, Ewe och Julia eftersom att min markträning blev inställd i sista minuten (eller så var det bara jag som upptäckte det i sista minuten...) men det blev bara jag och Julia iallafall...
Sen blev det asiatisk resturang med familjen, jag frös som bara den under hela tiden... se vad kylan gör med en!
Sen gick jag hem till Sofia och "konverserade om dagliga händelser från våra ypperligt unika och intressanta liv".
Men nu ska jag sova... sovmorgonen imorgon varar ju trots allt inte för alltid imorgon...
Snygga bilder från pepparkaksbak & idolmys hos Lisa i fredags!
(ps. BIG WOHO PÅ ATT AMANDA FONDELL VANN OCKSÅ)


Men du glömmer väl inte att kylan snart ska bytas ut mot värme...?

<3

2011-12-12 // 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback