Yttersta Offret

Tjaaa, har nyss ätit middag (...) och innan det var jag hos Sofia, vi gick en promenad i skogen som de natur fanatiker vi är.. eller, rättelse: JAG är.
Iallafall, sen så läste jag ut ANDENS KRAFT OCH HERRE MIN JE VAD DEN VAR BRA!!!
Jag och Sofia blev aningens hysteriska och hoppade (bokstavligt talat) upp till henne, typ pratade non-stop om våra taktiker och påminde lite om ... ja, två hysteriska tonåringar, och hoppade sedan vidare till datan, "gillade" serien på FB, och kollade igenom alla skådespelare som folk tyckte passade till karaktärerna i den troligtsvis kommande filmen (!!!), och kollade på massa videos och så.

Jesus Christ ... I'M A DEAD (WO-)MAN




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback