The daily life of Torsten

Ingen uppdatering på flera dagar ser jag.. ojojoj då.
Men hos pappa vill datan aldrig samarbeta så då funkar det sådär.
Dum data = Mobilblogg. Mobil-bloggar = en fet diss.
Jaja mina dagar har varit mestadels likadana = kompizar (EALJE, JSA & only and lonely S)
Nej men seriöst, om vi inte äter lunch snart så har jag allvarliga planer på att gå och ta en glass.
OCH IKVÄLL ÄR DET KONSTÅKNING FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ HELA SOMMAREN!! Jag blev lite överlycklig när jag fick reda på det, och sen dess har jag sprungit ut i trädgården lite då och då och hoppat :]
Haha bara för att få stilla min "konståknings-hunger". Fast med tanke på att jag inte har åkt på hela sommaren så lääär det inte gå så bra idag, men anyway, jag är ändå very glad, ååh jag har saknat känslan och trånga skridskor, svettigt omklädningsrum och kall ishall...

Haha gammal bild på mig... från ingenstans.


Förvänta er ingen mer uppdatering sen, förens typ skolan börjar. Orkar inte med den här datan nu </3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback