Take a look in the mirror and cry Lord what you're doing to me

Första "riktiga" skoldagen idag, vi åt frukost på skolan, sen hade vi en massa aktiviteter, och skrev personliga välkomsbrev till sjuorna, jag tror inte alls att dom tycker vi verkar smått störda nu, inte alls.
Det var inte mycket till skoldag, men det bästa vi har än så länge. (Haha i mitt huvud lät det som värsta detektiv-repliken)
Jaja, sen så drog jag till stan med Julia och Lisa, letade efter en jacka utan något större resultat.
Köpte däremot en mys-tröja för bara 50 kära riksdaler.
Sen åkte jag tillbaks till skolan. (ni ba nörd B) ) men jag hade utvecklingssamtal, som btw gick bra, fett taggad på att börja plugga nu (haha det är NU som ni ska säga "nörd B)" ), men tyvvär så får vi vänta med det tills onsdag, fett synd om oss </3
Våran nya lärare verkar också vara asbra, satt ni vet.
JAG ÄLSKAR LIVET. OM MAN BORTSER FRÅN ATT JAG HAR ONT I HUVUDET, ARMEN OCH BENEN.
ANNARS ÄR LIVET ... ÄLSKVÄRT.


cp störd bild <333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback