Svar på frågestunden

vilken BJ smak är godast? :)

Hm... Fairly Nuts, Chocolate Fudge Brownie, Strawberry Cheasecake, Chocolate Macadamia (och så är ju Charamel Chew Chew också helt OK...)

Vilka bloggar följer du? :)

Mina kompisar (chek out "länkbytena"), klasskompisars, följer ingen "kändis-blogg" direkt ;)

Vad gör du just precis nu?

Ehm, svarar på frågorna?

Godis/chips?

Svår fråga hörru, måste nog säga... Godis...

vilka språk kan du?

Svenska :) Nej men a little English, et un peu de français.

Favoritland?

USA, Frankrike (inte för att jag har varit där nån gång då, men)

Vill du bo i Sverige hela livet?

Nope, inte hela.

Favoritresturang?

Typ... Panini & nån grekisk jag glömt namnet på... ;p

Favoritbok/böcker?

Twilight-serien, överlägsen vinnare. (Sen Vampire-Academy)

Favoritlåt?

Ojojoj, men måste nog säga "snälla bli min" med Veronica Maggio

Gillar du någon bollsport?

Hah, dagens roliga, seriöst, om det är något jag hatar och förövrigt är dåligast på i hela världshistorien så är det just bollsporter, så jag tror du finner ditt svar i det...

Vad använder du för hårprodukter?

Ööh, shampoo, balsam & hårborste?

Hur brukar du sminka dig?

Mascara... Going (nästan) all natural, you know. 

Din bästa egenskap? (enligt dig själv ;) ) (från Sofia)

Åh du var då en ezel på att ställa frågor... men... åh... Pålitlig? Nej men gud... åh...

Din sämsta egenskap då? (enligt dig själv igen..) (från Sofia)

Hm... Typ att jag vill saker för mycket, och att jag (tro det eller ej) brukar känna överdrivet medlidande och skuldkänslor åt alla, (haha ni ba sure) men that's the truth my friends.

MIN bästa egenskap? XD(från Sofia)

Jag skulle kunna räkna upp en lång lista... Du är snäll, hjälpsam, förstående, icke-egoistisk, rolig, ambitiös, den jag litar på mest och ytterst attraktiv :) Nej men jag kanske inte ska skriva en hel bok om dina bra egenskaper, så...

Och min sämsta egenskap...? ;P

Hm... kanske att du kan vara lite envis... (men you're fucking perfect to me) 

favoritfärg?

Rosa, marinblå, vinröd.

Favoritmat?

Grekiskt & grillat, haha fast i stort sätt all mat, mat är ju livet <3

Favoritfilm?

Twilight, New Moon, Eclipse (ehehe)

favoritsak i hela världen?

Mina bästa vänner, familjen, mat & twilight (alltså lycka)

Vad brukar du göra på fritiden?

FEST HOS MANGE!
Nej men chilla, vara med mina kära kamrater, sova, äta, och konståkningen :)

Vem är din idol? :)

Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, och alla andra Twilight-skådespelare :)

Hur lång är du?

Inte längre än min mamma iallafall, som är 1.64, så ... under 1.64...

Följer d någon serie på teve?

Följer och följer, jag kollar på "vänner" när det faller mig in, men sen så följer jag DHW & Cougar Town (haha bara en hel drös med nörd-serier)

Har du ngt husdjur? :D

En liten kissemiss.

Vilka länder har du varit i?

Ja du, de jag kommer på såhär på rak arm är nog: Turkiet (2 gånger), Grekland(2 gånger), England (3 gånger), Egypten, Gambia, Bulgarien, Finland, Danmark, typ Estland(?)... gud, jag kommer inte på ifall det var någon mer just nu ...

Den bästa/värsta saken i hela världen?

Bästa: Mat, frihet, vänner (TV-serien och irl då), Twilight osv osv osv.
Värsta: Negativa människor

När är du född?

19 september 1996

Beskriv dig själv som person?

"Jag är en hemmakär mjölkbonde från småland"... nej men serriberri, typ glad & possetiv?

Vilket är ditt favoritplagg?

Mina svarta Kristen-jeans från gina (för att vara exakt) och min virkade väst från bulgarien :) 

Har du rakt eller lockigt hår irl?

Currrrrly

Vilket är ditt roligaste skolämne?

English & Francais.

Snyggaste 96:a tjejerna och killarna i uppsala? (Top 5)

Haha åh :( men tjejer (säger inte dom allra närmaste) så: Jag, jag jag, jag och hm... jag.
Killar: Sofia, Sofia, Sofia, Sofia & Sofia

Vad är du mest rädd för??

Mörker, har en total-fobi, eller rädsla kanske, för det...

Är du kär i nån?

Edward Cullen ♥

Vad vill du bli när du blir stor?

Ehm... inte fotbollsspelare eller bensinmackare iallafall :)

Vem är din bästa vän mig eller mig haha? (från Julia då)

Hm...  DIG såklart :D 

Vilken sport gillar du förutom konståkning?

Dans, haha, vadå förutsägbart?

Favoritfilm förutom alla twilight?

Hm... decisions, decisions...men... Water for Elephants :)

Munkar eller glass??

Glass är ju prio 1 i livet, så glass!

Vart shoppar du helst?

Ifall du menar affärer så typ H&M och BikBok, skulle vilja säga Zara och TopShop också, men eftersom att de bara finns i Stockholm så lär du få leta ett tag innan du hittar någonting därifrån i min garderob.

Vilken artist eller grupp lyssnar du helst på?

The Script, Veronica Maggio & Robert Pattinson, yeah yeah

Har du någon pojkvän?

Nixten Sixten

Vem är din bästa kompis?

Sofia, Julia & Lisa (L)

Vem var din barndoms bästa vän/ fiende ?

Ifall det är barndom så.. Julia, men då var jag även rätt mycket med två tjejer som hette Melissa och Dania, och fiender skulle jag inte vilja påstå att jag har någon :)

Är du intreserad av ngn?

Edward Cullen... sen är ju Henry rätt het också.

Har du några syskon?

Yesbox, en lillasyster och en lillebror.

Favoritfärg??

Fortfarande rosa, vinröd och marinblå :)

Har du haft en pojkvän?

Om dagis räknas, så ja ;)

Vad vill du läsa i gymnasiet?

That's a good one, det enda jag vet är att jag hellre läser sam än natur ... vilket inte säger så mycket...

Går du på någon sport?

Ja men sörru det gör jag, konståkning :)



» Henry

Nej men det här inlägget var lite för icke-ambitiöst för mig... Hade velat ha en lång lista på dina braiga egenskaper istället! ;D

2011-09-13 // 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback