Blir blind när alla lampor lyser

Tja, just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl, sen måste jag göra klart lite matte och andra tråkigheter.
Dör tills jag får tid att fortsätta läsa (Andens Kraft, femte boken i Vampire Academy).
Så nu ska jag skynda mig att göra klart allting, sen blir det sträckläsning för hela slanten.
Eller jag funderar på att avsluta frågestunden snart, typ ikväll... känns som att ni har frågat allt som går att fråga om, eftersom att alla skriver typ 5t8473t854756848 frågor i varje kommentar...
Eller så är det bara lat-heten att orka svara på frågorna som tar över. Aja.

Bild från Bulgarien


Juste, igår var jag på invigningen av gränby centrum med Julia & Sofia , och ojojoj  vilket kaos. Folk över allt.
Vi gick inte in i någon av de nya affärerna typ, utan satsade på rabatten i de gamla istället. Kom hem med ett par jeans, en t-shirt, ett läppstift och sista boken i serieeeen!
Mysig dag, med gratis chips, päroncider och tårta! (lycka)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback