We are the world

Tjeeena!
Snart är det DHW, tre minuter kvar... haha nej jag räknar inte ner tiden...?
Men ja.
För några dagar sen (lördags?) så hade Julia på sig en svart långkjol som var så jeeekla snygg på henne, och när jag gick in på H&M.se så fanns den där för bara 75kr! (tror det var den iallafal, annars var båda snygga ändå..)
Så då blev jag "tvungen" att följa med mamma til gränby och kolla om den fanns där, men det gjorde den inte.
Så då fick jag beställa.
Japp, det var det jag ville säga (och att Lisa kan "krya på sig" och bli frisk i armen igen, som hon har stukat när hon skulle göra nåt kjhsuigksjfhgdgh hopp)


Söta Lisa och söta Julia!

Haha precis när jag skulle publicera så ba, naej jag lägger upp kjolen också... så ja.



bra blogg. ;) <3

2011-04-26 // 21:41:26

haha tack för omtanken! det värmer! :D <3

2011-04-27 // 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback