Water For Elephants

Ja vi såg ju på den filmen igår, och herregud jag är fortfarande helt skakig och överlycklig :D
Den var så grymt bra! Bland de bästa jag sett i hela mitt liv!
Åh när man hörde hans röst och såg honom för första gången i filmen så fick jag värsta "HAJELUJA MOMENT" i huvet. Ni vet som när en asstor kör står och ba "haaaaaleluja!haaaajeluuuuja!"
Och Robert Pattinson var ju typ så snygg så att man nästan dog.
Haha varje gång han kysste Reese Witherspoone eller ngn annan rörde honom så ba "lyckost henne..."
men gud man blev så himla avundsjuk.
JAG MÅSTE FÅ SE DEN IGEN NUNUNUNU! :D :D
Den var så himla hemsk, romantisk, sorglig och bästbästbäst!
Jag är inte säker på att jag kommer överleva annars.

Åh bara titta på det dära ansiktet!!

Alla måste verkligen se den, annars går ni miste om något väldigt storslaget i era liv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback