Pictures come alive, you can dance right through your life

WOHO nu har jag typ städat klart!

Sitter och letar efter alla låtar som vi hade på vårshowen, och jag tror att jag har hittat alla!
Den här dansade vi till, vi var ju indelade i 3 grupper, och min började dansa från 1:57 tills slutet :)
 


Och sen FAME, där var det ju två låtar ihopklippta, först den här (fast ni får spola fram till typ 2:18 eller något... för då börjar vi haha, och den slutar typ 4:20 eller något sånt... ) Och den som vi åkte till lät inte lika mycket kaos som den här, vi hade inte med alla som pratar och så haha xd

Och när den hade slutat så kom den hära (från typ 1:45 tills det blir "music " igen:



På Bollywood hade vi den här:


Och sen till cats, fast en del av början är inte med här...:



Haha lite krångligt inlägg, men ja ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback