Ketchup ät mitt liv...

Hej min bäsis heter Sofia och gillar tydligen facerapes, tror jag ha fått typ 5 st idag ?
Om inte mer...
Aja, vår tid tillsamands idag (ooh, filosofiskt...) började med att vi gungade, ja... och vi är nog lite för stora för det upptäckte vi. Sofia klämde liksom båda händerna på samma gång. Sen skulle jag hoppa över en sån dära mini-stolpe som man gör när man är liten, Sofia ropade "HOPPA!HOPPA!HOPPA!" så jag hoppade, och jag kom över, det gjorde jag. Men sen så ramlade jag. Typ pang-poff och så låg jag där på marken och skrattade så att tårarna rann.
Sen gungade vi gungbräda, och har legat i min säng som no-lifers och kollat på gamla videoklipp på både oss och andra, och chattat med varandra på  facebook , båda genom min användare så att jag verkar som ett mobboffer som sitter och chattar med sig själv.

Min dag har iallafal varit super, roligaste på länge, och nu ska Sofia sova här, så vi ska göra oss i ordning och myyysa som bara den.

Jag tror att jag har skrattat så mycket idag så att... jag vet inte ens vad.

Haha sist vi sov över så skulle vi försöka ta en nyare variant av den här bilden:


Och det resulterade i följande:







GODNATT ALLA SKÖNA FELLAS!♥

Uppdate: Sofia tyckte att det var viktigt att nämna att hon hade lite svårt att kontrolera min mobil, det var därför som 2 av mina facerapes hamnade på en "helt okänd" profil...
Typ "Amanda Appelberg till Theres Bergström: Ketchup ät mitt liv..."
och
"Amanda Appelberg till Theres Bergström: Hej hej, jag är en dum älg utan liv..."

Sådär, nu vet ni det också :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback