Je ne peux pas penser à tout autre titre.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för träning, usch jag är astrött så inte så jätte taggad precis...
Eller jo det ska bli kul att träna, men samtidigt inte.
Hmphf.....
Och jag måste cykla. Ååh. Eller ja det tar ju typ 7 minuter bara, men ändå, det är kallt.
Vilket klagoinlägg, haha ni kommer säkert bli deppiga när ni läser det här.
Först var jag helt taggad och typ hoppade runt och dansade för mig själv hehe, och nu är jag helt död och skulle inte ha någonting emot att få lägga mig i sängen och kolla på en film istället för att träna.
Aja livet är orättvist ibland... Tough times, eller hard times kanske man brukar säga...?



Fiiinis<3

2011-04-06 // 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback