"Jaha, så nu ska ni äta så att ni blir runda om magen?"

Ja, min helg har varit super!
Jag har i stort sett varit med Sofia hela helgen, vi köpte godis för 91 kr, därav fick citaten från kassören vara rubriken...Sen har vi tagit finfina totalt hellyckade egobilder, blivit goda vänner med google translate,inte minst skrattat, åt både en massa youtube-klipp och åt oss själva. Vi är ju så himla roliga så....
Förutom det då så har jag ätit på grekisk resturang med mamma och hyrt film.
Enkelt och kort i en mening :)

Hahahaha "hey pear!" "Oh god..."


"Walked in to the kitchen... with a helmet on" hahahahahaha...JALAPENO!






Jag börjar undra om vi är typ... lite onormala eller något...?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback