A drop in the ocean, a change in the weather

Haha okej, hörde jag dålig uppdatering?
Nej men det är ju lov, då vill man ju inte sitta vid datan och lata sig!
Ni kan få en kort summering av min underbara vecka:
Först var det konfaläger, som var bland det roligaste och underbaraste jag gjort i hela mitt liv, alla människor är så härliga och underbara! Det vi gjorde där var typ att leka hela tiden, vilket var så himla kul haha.
Sen har jag varit med Julia och Sofia, sov hos henne igår... eller förrigår.
Sen har vi firat påsk på landet, och firat farmor.


På väg till lägret, helt gravallvarig resa...


Tha präst och Linda :)


Haha vårat lilla "stövelgäng", vi var dom enda som hade på oss gummistövlar... alla andra hade typ converse.





Haha jag var bara tvungen att ta med den där, den är fett cool B)

Och det här är bara några av alla bilder vi tog, eftersom att vi tog 488 bilder, och sen hade ju Lisa med sin kamera också...;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback