We can dance, until we die

Det känns som om det är fredag idag, vilket inte är så bra, hum.

Idag lärde vi oss att man kan dö av hamburgare, få massa allvarliga sjukdomar och skit,
Jag åt två till lunch.
Så alla ni McDonalds barn får passa er så att ni inte går och får diabetes, äter ngt som ser ut som kyckling men egentligen är det inte det och dör, bara så att ni vet :)

Iallafal, jag vann 1 eclipse poster på twilightsaga.se idag, woho! Haha fast jag har redan en exakt likadan men skit samma för jag vinner aldrig och nu vann jag så HAH IN YOUR FACE :DD

Nu ska jag rota igenom skafferiet (för hundrade gången) och hitta ngt som inte är en hamburgare.

haha anton hela tiden hos farmor och tommy:
"ta kort på mig! ta kort på mig!"

Så jag har säkert 1000 bilder på han och hans snygga poser nu:)
Ni får vrida huvudet åt.... vänster. Jag orkar inte redigera nu...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback