Till min bästavän :)

Det här inlägget vill jag tillägna min kära broder, Sofia Glaser.
Haha ni andra behöver inte läsa, ni kommer säkert inte fatta mycket av det här, hö-hö.

*harklar mig*
Vad vore leoparden utan potatisen?
Vad vore pinnarna utan bollen?
Vad vore rulle utan hjul?
Vad vore Boog utan Elliot?
Vad vore blåbärspajen utan blåbär?
Vad vore runescape utan monster?
Vad vore Totaly Spies utan att man kommer sent till skolan?
Vad vore Mitlon utan mig?
Vad vore PO's strand utan blålera?
Vad vore älg-bröderna utan träd?
Vad vore High School Musical utan musik?
Vad vore Starwars utan misslyckade försök att klara sig ut?
Vad vore Sofia utan Amanda?
Vad vore Amanda utan Sofia?

INGENTING!

Men vad jag bara ville säga var att jag älskar dig mest i hela världen!
Du är bäst!♥





haha det där är du och jag sofia, du och jag...

hahaha :D



» Sofia

Åååå, älskar dig Elliot, Leoparden, min lilla ekorre, Manna, Manda, men den jag älskar allra mest är Amanda Ingerborg Appalberg!!!!♥♥♥

2010-10-03 // 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback