Till min andra bästa vän ;)

Bara så att du vet, så älskar jag dig sjukt mycket med.
Du är snäll, söt, ärlig, och allt possitivt man kan vara!
Du är underbar på alla sätt.

haha och vi har jättemånga minnen tsm..
Haha kommer du ihåg när vi skulle gå till stan och du ramla i en lerpöl så vi fick gå tillbaks?
Vårat tak där vi typ dansase och sjöng för de som gick förbi?
Muffinsarna på stenen?
När jag köpte glass på grönby och fick värsta socker-kicken och jag såg Twilight för första gången?
Våra lyxmiddagar på Jallajalla?
När vi sov över varje gång innan skolavslutningen?
När vi bör jackor i typ ett år?
När vi var stardoll beroende?
När vi gick upp astidigt på morgonen bara för att få ishallen för oss själva?
När vi plåstrade dina glasögon och mamma krockade med bilen?
När vi va på grönan med klassen i 6an?
Och en maaassa mer hahaha! xd



Jag älskar dig bästavän!♥



» Julia

jag älskar dig amanda! ♥

(men seriöst bilden är ju bara såå fel hahah xD )

2010-09-27 // 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback