No school today heller...

jag har fortfarande lite ont i huvudet och är typ helt däckad xd
men hoppas att jag kan gå på träningen idag iaf...
sen ikv åker jag till pappsen, och på söndag fyller jag ååår, WOHO!:D
haha nej då, eller jo då, det är faktiskt kul att fylla år, he-he.
Men nu ska jag äta lunch och kolla på ngn film, och BLI PIGG IGEN.
Orkar inte att bli sjuk -.-

Bilden är från typ i julas, hos mormor och morfar med lilla Herrman haha:)



» elin

söt design du har! :)



händer de nå roligt i helgen? :D

2010-09-17 // 13:49:11

Fin blogg :)



kolla gärna in min blogg:

http://gaabriellaaa.blogg.se/

2010-09-17 // 14:55:40

Naaw, krya på dig Manda!!!<3333

2010-09-18 // 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback