Jag mår illa.(haha inlägget skulle publicerats igår...)

fortfarande.
Och jag tror julia vet varför ? Hahaha det känns liksom som att det har blivit våran grej att porppa i oss massor (MASSOR) med goda (men onyttiga) grejer tills vi nästan spyr, jag vet inte ifall det bara är jag men låter inte det lite som någon slags matberoende...? och att sen behöva åka hem och äta mer mat (inte för at och sen ha träning om 20 minuter... TESTA INTE DETTA HEMMA!
tro mig, jag vet vad jag snackar om, jag har upplevt det själv, för ungefär.. ähm... typ...idag jaoo.

Så nu mår jag fortfarande illa, känns som om jag kommer spy. Hahahaha nu ba jag kommer aldrig göra om det :( sen nästa gång vi är med varandra kommer vi proppa i oss massa igen, jag är nästan helt säker på det...



Inlägget skulle ha publicerats igår... men bättre sent än aldrig ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback