Tänkte varna för en bildbomb...

men sedan upptäckte jag att min USB-kabel ligger hos pappa.
Så ingen varning för bildbomb för er inte
Jag har iaf varit på promenad med Sofia i ca3-4 timmar. Det var jobbigt.
Men jag fick en massa bra bilder iallfal, toppen att man inte kan överföra dem till datan då bara...
*suck, life is hard sometimes*
Nejdå, nu ska jag gå och kolla så att mammas kladdkaka inte bränner sig, man vill ju inte äta bränd mat haha...?
Så här har ni, en vacker bild.
Höhö
För er som bryr er så hittade jagsladden men det funkar ändå inte, då blev jag arg.
Ni får en gammal bild istället, jag har gett upp hoppet...
hehe.

ASSÅ ÅÅÅH INGET FUNKAR PÅ DEM HÄR CPDATAN!
*DAMPAR*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback