Det är ju bara massa Talk-Shower på TV ju ?

Palla dom haha -.-
Men nu har jag ätit lunch, åt paj ifall vi ville veta :)
Jag har målat naglarna också, fast jag tror att jag ska göra om det sen haha.
Det vart lite fail...
Jag började plugga matte, men jag fick ont i huvudet, fan jag har en massa att ta igen nu, får plugga som en jag vet inte vad i helgen. Kul (Y)
Jag tror att jag ska vila och kolla på film eller något så att jag bli helt frisk, så att det inte blir sämre igen ;)
Ha det bra alla friska människor :)





sv. superkul att du är med i dagens blogg :D



jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.Man kan rösta varje dag!Det är därför jag alltid skriver det på dagens blogg hiihi Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-21 // 16:53:57
» Lina

Jaa . man skulle nog vara världens lyckligaste gudbarn :))

2010-10-21 // 19:06:53

fin bild :)

2010-10-21 // 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback