Wanna be on TOP?

HEY-YO!
Nu går Top-Model på TV, sen äre Svenska Hollywoodsfruar (som jag bara tänker kolla på när Maria Montazami är med) och sen är det Pensionersjävlar haha!

Juste, våran dator med alla mina bästaste bilder är på är död (R.I.P dator...) så tänk ifall alla är försvunna ?
Då kommer jag börja gråta, jag har seriöst asmånga bilder där...
Aja, efter regn kommer solsken.
HAHA från ingenstans, menmen, nu har top model börjar igen,
HEJDÅ!

Nju Jårk



» Hiba

fin blogg :)

2010-11-08 // 20:56:18
» J

neeeeeej stackars dig :(((( var det den vita, silvriga eller den stationära? :o <3333

2010-11-08 // 21:16:04
» Agnes

Pensionärsjävlar är helt jävla underbart ;) Du skulle ha sett programmet Ung & Bortskämd (tror jag det hette) som gick på ettan idag. Det var sjukt kul, tio bortskämda tonåringar som ska ta hand om sig själva i ett hus... och det går inte så bra för dom :P

2010-11-08 // 21:28:42
» Cissi

kul med top model :)

2010-11-08 // 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback