Marken är vit...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Vad hände med värmen?
Det är ju inte ens december än?! ÅÅH jag orkar inte med kylan :(
Och jag som precis hade fått en ny höstjacka och då ba nej nu ska vi ha vinter så den får inte du ha längre :]
Snelt.
Jag orkar inte att gå runt och frysa hela dagarna och att bli blöt så fort man går ut, nej USCH!
Jag vill bo i typ Thailand eller ngt med sommar året runt... gud så skööönt!
Bara för att Sverige är typ lika kallt som på istiden...
BLÄ!

såhär kommer sveriges befolkning se ut imrn --->



» J

äääääääääälska vintern!!! :))))))))) du skulle faktiskt inte kunna åka konståkning utan vintern och kyyyyyylan?! :ooo<3333333333 mohhaahahah

2010-11-09 // 20:27:02
» Sofia

Haha, vilken bild! :D



Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-13 // 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback