Halloween bilder!

Väldigt heta...

Ögonmuffins haha, man ser bättre ifall man är uppifrån... ;p


Draksvanstråta, mumsmums !:)

Vampire-teeth

Dricka :]


Och nu... lite mer skämmiga bilder...
Ta inte dom för seriöst bara... kläderna är till för typ 6 åriga barn...
Btw vi såg inte ut så på kvällen, vi klädde ut oss på dagen efter ;)

Okej den här räknas inte


Men de här gör det:

Schtek





Några fler tror jag inte att jag kan visa, jag tror att det skulle bli ett brott mot naturen eller något sånt.
Det här var de normala bilderna, jag hittar inga ord för de andra, hahahaha!
De 44 andra håller jag... privata.



» J

hahahahhahaahahha jag döör men du får skicka dem 44 andra bilderna på hotmail eller msn eller nåt?! (A) <333

2010-11-02 // 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback