Break or what?

Hehe ouppsi, känner att jag har glömt bort bloggen i helgen...
Men korta sammanfattningar av dagarna som varit då,
Fredag:
Stannade i skolan
Flummade med Emma & Ewe
Träning
Idol

Lördag:
Träning
Gick på basketmatch (!!)
Öh, typ det...

Söndag:
Till Kista Galleria
Köpa julklappar (till mig själv)
Åka till faster med hela släkten
Kolla på fyrverkerier
Till ngt ställe och dricka varm choklad

Jao, så har min helg sett ut. Fattar ni att JAG gick på basket ? Jag kände inte ens ngn som spelade, och det var faktiskt KUL :o Hahaha "kolla han korta killen..." "ööh, han är 1.90?" "men han ser kort ut, kolla när han står brevid honom..." "mhm, och han är 2.17?" hahhahahaah :D


Känner ni igen cheyen? ;)



» Julia

söööööööööt! :)<3

2010-11-28 // 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback