MATMATMATMAT!

AMANDA VILL HA MAAAAT!
GGGRRRRR, HON KOMMER FÅ UNDER VILKEN SEKUND SOM HELST!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAGAD!
MAT OM 30 MINUTER, KOMMER JAG ÖVERLEVA? JAG TROR INTE DET.
FÖRBERED ER PÅ EN EXPLOSION SOM KOMMER SKAKA HELA VÄRLDEN, JAG KOMMER DÖ.
GRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGR

Över till verkligheten ;)
Ursäkta mitt lilla agressions utbrott haha, men nu är jag hemma, håller på att svälta ihjäl..men aaaanyway,  Skolan va great (y) sen efter åkte jag till gränby centrum med mamma, fick ett linne + jeansjacka. Amanda gillar stort ♥! Bilder kommer sen...^^
Imrn kommer jag va med Julia & Sofia, uppdateringen kommer kanske bli låg, men jag ska försöka skriva iallafal ett inlägg!

Lots of love

Låt från Amelie, samma som vi dansar till på dansen:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback