Jeansjacka + Linne

Nu ska ni för en gångs skull få lite bilder på kläderna jag fick, tyvvär ville inte kameran sammarbeta så bilderna blev lite .... aa ni ser ju (; Men det är iallafal bilder ?
Jag har myskläder under allting, typ mjukisbyxor och linne,och mitt hår är k-a-o-s, men jag pallade nt fixa bara för lite bilder. Men nu ska jahg sluta klaga med mina ursäkter ;p

blommigt linne, GinaTricot 29 kr! R-E-A



Jeansjacka, GinaTricot 349 kr!
Mitt ansikte ville inte heller vara med på bild -.-



(det är inga fläckar på linnet det är spegeln, haha, var tvungen att säga det(; )


På några bilder med jeansjackan blev bilderna jätte "brusiga", har ingen aning om varför ;o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback