Han heter Dof och vi gör som han vill oh-oh

HEJ IGEN. NU KOLLAR VI PÅ NANNYS DIARY ELR NÅGOT, OCH JAG VET FORTFARANDE INTE HUR MAN BYTER TILL SMÅ BOKSTÄVER HAHAHAHAHAHA. JAG HAR EGENTLIGEN INGET ATT SKRIVA, MEN JAG TYCKTE ATT NI KUNDE FÅ ETT INLÄGG. MENINGSLÖST INLÄGG. GENERÖST VA? JAG BORDE SLUTA VARA SÅÅÅ GIVMILD :) NU SKA JAG SLUTA PLÅGA ER MED MINA TEXTER, SÅ DET HÄRA BLIR KANSKE TROLIGTVIS DET SISTA FÖR DAGEN. MABY. MOAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.EVIL LAUGH*
...


Det finns en knapp som är på vänster sida av tangentbordet som man gör bokstäverna stora eller små. under knappen som man byter rad på och över en knapp som man åller in för att få en stor bokstav. Fattaru? :) <3

2010-05-01 // 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback