grr...

åh bajs varför finns So egentligen ? Jag bryr mig väl inte om vad som hände för 1000000 år sen -.- när kommer man behöva den informationen egenligen? aldrig. Men nu är det så att jag måste kunna en massa skit för att få VG eller MVG, vilket INTE kommer gå bra, jag kan ju inte förklara 3 viktiga händelser ur Historiskt, religöst och ekonomiskt perspektiv, från medeltiden? woho G here I come, suck*


Hehe kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Men det går seriöst inte att hitta fakta på internet ? Men iaf, va på promenad innan med Sofia & Milton (deras hund) och tog lite (failade) bilder, ni kan få se några (de som inte blev failade), nu ska jag hoppa in i duschen, för top model tog slut och Norska Hollywood fruar började, haha så himla dåligt?

CIAO!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback