bilder @ valborg !

Tjaaa, här har ni alla bilder från Valborg, alla från Sofia.

Moahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhhahaha

de flesta är på mig & julia för det var sofia som tog alla, hö-hö^^

forsränningen...


jag á la hoppborg, haha fail bild...


Amanda & Julia


sen orkade vi inte hoppa mer :)


At the picknick^^


mumsfillibabba hahahah,


Jordgumma ett, mihihi...


Jordgumma 2...+ jordgumma 1:)


oooch såklart jordgumma 3 :D


skål saft.... eller jag mena, sup.






sen tog jordgubbarna slut, och vem blir inte ledsen då...?




"amanda, vart är hellikoptern nu då?"
"typ, årsta..."
"HAHAHAHA nej den är ju över hagen typ!"
"Amanda vart är hellikoptern nu då?"
"typ över stan..."
"HAHAHAHAHA nej den är ju över liljeforsskolan typ!"


Hej!Hej!Hej!Hejhej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!




Sen ville vi till ishellen, så vi klättrade över stängslet, och sprang över bandyplanen, men jag säger som sofia:För vissa gick det bättre...


Och för andra gick det sämmre...



ja ni ser ju på bilden...




och en sista från majkasen:)


VARSÅGODA!



sv: tack, hela du är fin!

2010-05-01 // 19:38:02
» julia

sv: tack :D

2010-05-01 // 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback