bilder från i tisdags by Lisa:)

Haha ja, eftersom att jag inte skrev ngt igår så kan ni ju få lite bilder så att ni kan se vad jag gjorde. Men i kan få lite information ändå, först åkte vi till Lisa, hoppade studsmatta, sen attackerade vi hennes syster & kompis och tog studsmattan igen, sen buss till julia, sen skulle vi gå till mig, men fastnade på vägen och tog en massa bilder, sen hemma hos mig lagade vi (mest jag) pannkakor, och blev höga som eifeltornet på multivitamin dryck, och sen till dansen. NU ska ni få se bilder:)



Man kan inte vara fin samtidigt som man hoppar. Det är omöjligt. Mobba inte våra ansiktsuttryck.
(även fast man ser mkt av dom)
























Questo è tutto per me, ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback