Min underbara dag med julia & lisa;D

Hejhej:)
Hann inte upptadera igår, va med lisa & julia, vi har ju dans på tisdagar;)
Innan va vi på stan, och fynade tröjor på monki för 20 kr, asbilligt :O
plus en tröja från bikbok:) Sen åkte vi hem till mig, och sen dans, jag har
seriöst glidmärken över hela kroppen, inte kul... Och så var det Desperate Housewifes
också, men jag kommer missa det eftersom att dansen slutar 21.30,
så mamma får spela in:D men nu ska jag gå, ska ut och åka pulka med saknade sofia
snart:D
slänger in lite bilder från igår:)

HAHAHA vi hade kul på subway och gjorde "reklam" för deras kakor.HAHAHA:D




har inga bidler på kläderna nu, och orkar verkligen inte ta någon nu, så de får komma sen.
I promise.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback