Lite sent men iallafal (A)

Oh no hela inlägget som jag skrev till lite saker då och då i i 20 min har försvunnit -.-
plus att ena videon blev jääättekonstig så det gick bara med två, snyyyft*
20 minuter bortslösade av mitt liv...bortkastade... allt förgäves...
nu är jag helt knäckt...

men aja, här har ni iallfal emma som äter ngt bajsaktigt från typ
100000000 år sen... ( jag grååååter fortfarande....)


och ewe som också äter ngt bajsaktigt.... känn er frestade...
(snyftar i min ensamhet...)


aaaaallt mitt hårda jobb förgäves....jag känner mig dissad, övergiven, helt utstött av videofy.me:(

SNYFT säger jag bara, SNYFT



Ny header nice;), höhö dem gamla videorna haahahahhahhahhahahahhahhahhahahahahahahhahahahaahahahhahhahahahhhahhahahhahahahahahahahahahahhaahahhaahahhah

2010-03-25 // 07:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback