Twilight Fan Event!

Igår uppdaterade jag ingenting för jag var i Sthlm hela dagen med Julia, Lisa & Annika. Först gick vi runt i stan, och sen tog vi tunnelbanan till Hovet! Först var det en massa kändisar som uppträdde, och sen visade dom massa klipp från Eclipse och "The story of Bella & Jacob", och sen kom dom! Fast jag blev faktiskt lite besviken, för de kom dit, (folk skrek som galningar i 15 minuter, tänk er 9000 pers som skriker sitt allra högsta nonstop!), sen svarade de på typ 5 frågor, och gick. De var bara där i typ 15 minuter! :( Och det var bara V.I.P en som fick aoutografer, snyft :(
Bilderna kan ni kanske få sen, men de blev jättedågia, för jag var tvungen att zooma in jättemkt, så man ser bara skuggor ;)

bild från google ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback