Om inte jag kännde dig nu...

Så skulle jag troligtvis tro att du var lite sjuk i huvudet :)
Hahaha, så har jag och sofia gått runt och sagt i helgen, och :
Amanda, vad är hyper?
Jo det är typ när en girraf, och en zebra betar på samma gräs i öknen, så ser dom ett rött flygplan åka förbi...
Aha okej...

Man har även lärt känna lite nytt folk också, Ingalill och Karl-Björn... Mycket trevliga människor, håriga, människor.
"OH SHIT, Hämta Gräsklipparn! Annars kanske ni går vilse i djungeln!!"

HAHA, bara vi som fattar våran underbara humor,  men nu ska ni få två fina videos, som visar hur en normal morgon kan gå till med mig och Sofia, eeh, ja... jag behöver väl inte säga så mycket mer...
Bara rulla bandet! hahaha!




och btw, ta inte videosarna för seriöst, hahaha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback