Falun, nästa!

Tjaaaa!
Idag har jag inte varit hemma ngt, eller jo lite men jag haar ändå inte haft tid att blogga. Först åkte jag, mamma & linnea till stan, jag köpte/fick ett par skor, shorts, och massa grejer till Falun, typ sminkborttagnings medel, tops, bommulssaker, myggspray(haha xd) och sen åkte vi hem, och jag har typ städat fram tills nu, och nu sitter jag och kollar på TV och äter upp min B&J Fairly Nuts, så gott :)


Nu är det ju så  att alla åttor och sjuor på Kunskapsskolan åker till Falun en vecka, så från och med imrn så kommer inte jag kunna uppdatera på en vecka, ifall jag inte skulle råka hitta ngn dator där (;
men ni får ha det underbart så kanske vi hörs på lördag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback