ECLIPSE IDAG!!

Och jag längtar ihjäl mig så mkt att jag skulle kunna dö vilken sekund som helst !
Men nu sitter jag hos Sofia, vi ska ta bussen till stan och sen möta Julia, sen så klockan 18.00 sitter vi på Spegeln och uppfyller en dröm!

Och min fina New Moon tröja kom idag! Wii, Amanda glad :D Så jag fick cykla i shorts och linne i regnet till Brantingstorg och hämta den skönheten! Det började regna precis när vi gick ut, prefekt timing eller vad?
Men just nu sitter jag bara och njuter av livet - som inte skulle kunna vara bättre på ngt sätt- dvs, allt är som det ska, humöret på topp!
this is the life, oh yeah! :cool:

Hoppas ni har det lika bra som jag, tjohooo!

snodde bilden från Sofa, tihihi jag är en tjuv!:D

HAHAHAHAHA som vi ser ut på bilden! Och imrn åker vi dit igen, Hälsingland, ljuva Hälsingland!
Visst är livet helt totalt super mega bra ibland?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback