Bilder

Tjaaa!
Nu har jag kommit hem till mamma igen, ska ladda upp bilder från helgen till datan nu,
men iaf. Idag har jag, pappa, annica & anton först cyklat till mediamarkt och linnea köpte ngn nintendo ds, och anton fick nåt tv-spel haha. Sen cyklade vi till stan, och jag hämtade ut mina underbara Eclipse bio-biljetter, premiären såklart ! Sen köpte vi glass, och åkte hem. Sen har jag bara varit hemma och slappat. Inga planer för imrn, bara vara hemma :)
Nu ska ni få lite bilder från hela helgen

Lördag, Antons fotbollsmatch



Ledsen kille efter att de hade förlorat andra matchen^^


från söndagen



Nämen, ser ni vem det är?
hahahaha!
Bilden är tagen på en annan bild ;)








Hahaha det tog mig över en timme att göra det hära inlägget!
Nu ska jag ladda ner mer musik, ha det bra!
CIAO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback