Twilight intervju, min favorit (;

Hellu:)
Just nu sitter jag och kollar på en massa gamla intervjuer med Twilight-skådisarna, och jag tänkte lägga upp min favorit, men om ni följer twilightsweden så har ni säkert redan sett den, fast det var ett tag sedan de la upp den.
Den finns typ i miljoner delar, alla skådisar, typ, är med i den i olika delar, men jag lägger upp den bästa delen:
Med Robert, Kristen & Taylor ofc!
Hahaha älskar när killen ba: What kind of sharks were these?
och Taylor ba: ....big...
HAHAHAHA!



Hahahaha Robert är så skön här när han bah: When you said party you just like *PARTY*


HAHAHA jag älskar när Robert förklarar när han tog tag i Taylors axel och hela det!



Den sista delen orkar jag inte lägga upp ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback