Eclipse + Hälsingland

Först vill jag bara säga att Eclipse var såhäääär bra, alla som inte har sett den borde verkligen göra det! Fast jag kan fortfarande inte välja vilken som är min favorit av Twilight, New Moon och så Eclipse då, för alla är så himla bra! Jag orkar inte skriva värsta långa recencionen, men jag kan iallafal säga att den får definitivt !



Idag åker jag, Julia, Sofia och hennes mamma till Hälsingland, vi åker ca 18.00 i kväll, och kommer hem på söndag kväll. Jag tror inte att  jag kommer uppdatera ngt, ifall inte Sofia tar med sig sin dator, jag har för mig att hon funderade på det ;) Men förvänta er ingenting...



men Eclipse är lätt bäst! ;D ♥

Den är så sjukt bra!!!

2010-07-01 // 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback