blablabla

Jag har tydligen tegit en liten bloggpaus, eller a 2-3 dagar men ändå ;p
Jag kan vara snäll och skriva vad som har hänt i mitt liv, bara för att hålla alla (o-)intresserade uppdaterade.
Jag tror att det är torsdag idag, men jag är inte säker... hahaha fail.
Men isf så var jag med Julia, Emma & Ewe i Tisdags, vi blev jagade av galna kossor som anföll våran filt där vi åt glass, och ewe blev jätterädd och sprang iväg sen ställde sig alla kossor ivägen så vi fick bli modiga och ta oss förbi dom iallafal och rädda henne :)
I onsdags skulle jag möta julia & lisa på stan men julia försov sig så det blev bara jag och lisa, vi bestämmde oss för att vi skulle sova i lisas tält, så i tältet låg vi och blev rädda för någon igelkott/katt som prasslade utanför och anföll vårat tält. Sen vaknade vi och tältet var en bastu typ, men vi gjorde oss i ordning och sen åkte vi till fyrishov och va med julia också ;)
Supermysiga och roliga dagar, väldigt lång text haha, jag tror ingen orkade läsa hela ;p

Jag hade för kul för att komma på tanken att ta några bilder, men ni kan få den här bilden till minna ev fåren som jag och lisa upptäckte och döpte, typ alla var frank xd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback