Superbäst helg;D

Hejhej, har precis kommit hem till mamma från pappa nu, har nt hunnit blogga något i helgen, men den har iaf varit bäst:) först efter träningen på lördagen åkte jag och julia till henne och sen mig och gjorde oss i ordning och åt lunch, sen till willys och köpte en massa chips o läsk, osv;) sen kom vi till ewe typ kl tre, och gjorde maten typ fyra:) vi gjorde typ tortillabröd med nån kycklinggrejjs i :) den var asgod men den första blev lite misslyckad, typ lite br´äng och ashård på kanterna xd men sen ´typ flummade vi en massa och tog en massa bilder, kollade på filmer (nyckeln till friheten & liarliar) och tog en promenad, vi var klara med dt typ två, sen låg vi och pratade till typ fem, sen gjorde vi oss i ordning och sov xd sen vakande vi halv tolv, åt frukost, och glass med bananer xd och sen åkte vi hem:) hade det superbäst med er iallafal:D alla bilder jag tog var med ewes systemkamera, och hon skulle skaffa en blogg och lägga upp dem, men tror nt hon har gjort det än, men de kommer sen iaf;) men kan lägga upp några som emma tog iallafal:)
komm ihå att alla är helt oseriösa och 100& flummiga xd

våra failade tortillas xd


emma och julia


alla:)


alla;)


ewe och jag:)












sådär ja;) fler bilder kommer kanske sen ifall ewe lägger upp dem;p
hare brao:)





» emmaa

höhö snygg man var på bilderna då ;)

2010-02-07 // 21:24:27

Bästaste i helgen!<3

2010-02-08 // 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback